keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Valoja ja varjoja

Niitä. Molempia tasasesti. Sitähän tää elämä on. Jos ei ois valoa ni ei ois varjojakaan, ja toisin päin. Onneks tuo valon määrä näyttää päivä päivältä lisääntyvän, tulee hyvälle tuulelle heti aamusta kun aurinko paistaa suoraan sänkyyn.

Eilen illalla seisoin parvekkeella ja kattelin elämäni vaikuttavinta näkyä. Revontulia, Turussa! Oon joskus muksuna nähny niitä pohjosessa, etelässä noin selkeitä en koskaan. Tuli kummallinen olo, oli ne niin kauniita.

Loman kunniaksi olen kuitenki tehnyt muutakin. Lampunvarjostimen, jonka alotin jo joskus joulun jälkeen, sain tänään valmiiksi. Olen siihen sataprosenttisen tyytyväinen. Ehkä enemmänkin kun sata. Tunteja siihen meni, kahviakin, laastaria aika monta ja joskus tais paukahtaa hermokin...pikkusen. Nyt se on kuitenkin valmis, ihailen sitä parast aikaa. Varjot mitkä seinille tulee on aikaste hienot! Nyt täytyy keksiä seuraava projekti. Parveketta olen suunnitellut. Kuormalavat on jo "tilauksessa", saan niin monta kun tarviin. Pari harkkoakin olis tarpeen, mistähän ne?

Ja pääsiäinenki tulossa. Ruohot pitää kylvää, tiput tehdä...ja ne puput! Pinterestissä oli kuva ruohikkoon humpsahtaneistä pääsiäispupuista! Ne on must juttu! Täytyyki lähteä tästä villoja kaivamaan esiin! Ja missä hiivatissa on mun huovutusneulat??

Ai niin! Valoa toi tänään myös Miltsin kanssa jutustelu! Onki ollu ikävä sitä pöhelöä tyttöä! Positiivisesti pöhelöä! Kiitos Milja juttu tuokiosta!

Sitte vähän kuvia vielä.




Valoa ja varjoja keittiöstä. Ikkunan kautta varjot siirtyy parvekkeelle, lattiaan, seinään ja kattoon. Hienoa!

Olohuoneen kattovarjot.

Mun makuuhuoneen valoa, tai valoja, ihan miten vaan. Oliko edes yllätys?

Eteisen valo, kirpparilöytö viime kesältä. Ristiinasta. Turun kristallin lamppu, joka kulkeutui Ristiinan kautta takaisin Turkuun.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti